vineri, 29 noiembrie 2013

File de jurnal - 19

Pentru astazi (data/ora) - 29 noiembrie 2013; ora 11:00

 Afara ... este foarte inorat si frig. Cate un fulg razlet cade lin catre pamant, prevestind o ninsoare iminenta. Abia saptamana asta a nins pentru prima data iarna asta si schimbarea de temperatura s-a facut brusc, fara nici o avertizare. Junioara isi doreste zapada pentru sanie, bulgari si oameni de zapada, iar eu tare imi doresc zapada de Craciun ♥

 Mă gândesc ... ca a trecut anul asta foarte repede si ca pentru mine a fost un an bun, cu multe realizari si multe pozitii taiate de pe lista de dorinte ♥

 Invatam ... ca minciuna nu este o rezolvare si ca sinceritatea poate fi dureroasa.

 Sunt recunoscătoare pentru ... copilul meu frumos si cuminte, care imi face viata mai frumoasa si mai interesanta ♥

 Din bucătărie ... nu se aud zgomote si nici mirosuri nu se simt. Diseara am in plan varza calita la cuptor.

 Cu ce sunt imbracata ... pantaloni de trening negri, maleta bleumarine, ghete din piele cafenii si esarfa roz infasurata in jurul gatului.

 Citesc ... Jocurile Foamei  - Suzanne Collins - volumul I . Am trecut de jumatate si sper ca o termin saptamana asta, sa pot trece la al doilea volum.

 Ceea ce astept (sper) ... Sper sa fie vreme buna sambata si duminica, deoarece este un mic targ in oras si tare mi-ar prinde bine o plimbare.

 Ce mai mesteresc ... Am te goloit si dezmembrat un raft care nu-mi mai place. Mai am in plan aranjarea unui coltisor in tol festiv de iarna. Si sotului i-am dat de lucru! L-am rugat sa-mi confectioneze un brad din lemn pentru perete. Avem un apartament mic si nu prea dispunem de loc pentru un brad traditional, prin urmare un bradut alternativ ar fi solutia ideala. 

 Ascult ... Europa FM.

 În casa ... miroase a lemn si nou de la patul cel nou si mov pe care l-am cumparat saptamana asta ♥ 

 Unul dintre lucrurile mele preferate ... cafeaua facuta de sotul meu ♥♥♥

 Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... Sambata facem lectii si repetam tabla inmultirii, apoi mergem la targ daca este vreme buna. Tot sambata ducem cadourile pregatite pentru campania ShoeBox. Duminica vreau sa vad cateva filme.

 Melodia preferata momentan...Taxi - Tacerea din ochi Ma bulverseaza melodia asta!

 Ultimul film vazut... Saptamana asta nu am vazut nici un film, deci nu am ce zice la acest punct.

 Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:


Idee preluata de la Corcodusa


Mai participa la acest proiect:

2 comentarii:

  1. Schimbarea brusca de temperatura ne-a bulversat pe toti, oameni si animale. Catelusele noastre stau mai mult in padoc, iar cand ies alerga ca nebunele, sa se incalzeasca.
    Sa-ti fie sanatosi sotul si copilul, sunt cele mai mari bucurii si avutii ale vietii, ca e mic apartamentul nu conteaza.
    DUminica placuta si La multi ani, de ziua Romaniei !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zina, sarut mana pentru gandurile bune! :*
      Nu ma plang de apartament pentru ca ne place exact asa cum este :D Bradutul facut de sotul meu arata tare frumos si da un aer festiv incaperii ♥
      La multi ani si tie draga mea!

      Ștergere

Cele mai citite articole din acest blog