vineri, 4 iunie 2010
Bon Jovi - It's My Life
This ain't a song for the broken-hearted
A silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud
Chorus:
It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life
This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky
Got to make your own breaks
Chorus:
It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life
Better stand tall when they're calling you out
Don't bend, don't break, baby, don't back down
Chorus:
It's my life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
Chorus:
It's my life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life!
Sursa versuri: http://www.lyrics007.com/Bon%20Jovi%20%26%20Jon%20Bon%20Jovi%20Lyrics/It's%20My%20Life%20Lyrics.html
Sursa videoclip: http://www.youtube.com/watch?v=m8I7DVjb8TM&playnext_from=TL&videos=VegZavAZOLQ
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Cele mai citite articole din acest blog
-
Aceasta este una dintre cartile primite pentru recenzie de la editura All, in cadrul campaniei vALLuntar - mai multe carti, mai multe san...
-
Pentru astazi (data/ora) - 05 noiembrie 2016, ora 10.25 Afara ... Este soare, dar este frig. Iarba din parc este imbracata in hainuta ...
-
Pentru astazi (data/ora) - 12 septembrie 2014, ora 09:25 Afara ... este foarte frumos ♥ Soarele inca are putere, iar frunzele inca sun...
-
Pentru astazi (data/ora) - 27 septembrie 2013; ora 09:56 Afara ... este inorat dar caldut. Soarele incearca sa-si faca simtita prezenta,...
-
Pentru astazi (data/ora) - 28 noiembrie 2014, ora 12:09 Afara ... este inorat, frig si vine lapovita. Ne paste un alunecus de toata frum...
-
Aceasta este cea de-a doua carte cititta pentru campania vALLuntar - mai multe carti, mai multe sanse . Stiu ca aceasta recenzie vine ch...
-
De tataia nu am prea pomenit pe blog, cu exceptia unui singur articol , scris pe la sfarsitul lui 2009, cand a murit. Ce mi-a venit acum...
-
Pentru astazi (data/ora) - 23 august 2013, ora 13.48 Afara ... este foarte frumos si foarte liniste pentru o zi de vineri. Dimineata ace...
-
Pentru astazi (data/ora) - 20 septembrie 2013; ora 13:16 Afara ... oficial a venit toamna. Este frig, norii stau gramada peste oras s...
-
Eram inca in stare de soc dupa ce m-am dat jos din masina si am urcat in dreapta. La volan s-a urcat instructorul din masina care ne u...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu