miercuri, 30 iulie 2014

Fata noua pentru un puiut de perna


Junioara creste ca din apa si periodic trebuie sa-i scot din dulap o cramada de hainute care ii raman (parca prea repede!) mici. In general nu ma atasez de haine si nu tin mortis sa pastrez un obiect de imbracaminte care nu mai poate fi purtat din diferite motive, insa bluzica asta am iubit-o din primul moment in care am vazut-o la magazin. Materialul din care a fost confectionata este atat de moale si placut la atingere ♥
Mi-a parut rau sa o dau, iar junioara nu o mai putea purta pentru ca ii era scurta, asa ca m-am gandit sa o transform intr-o fata mica de perna-puiut si astfel sa ma mai bucur o vreme de materialul care mi-a placut atat de mult si de culorile atat de placute.


Nu a fost deloc complicat si acum avem un puiut simpatic de perna moale, cu dungulite roz ♥♥♥


Tare am iubit bluzita asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai citite articole din acest blog