joi, 26 aprilie 2012

Snoaba

Cunosc o doamna care isi duce in fiecare zi copilul cu masina la scoala. Pana aici nimic deosebit. Multe doamne isi duc copilasii la scoala/gradinita cu masina. Ei bine, doamna asta locuieste la aproximativ 200 m de scoala! Poate se duce la serviciu dupa aceea, ar gandi unii. Se duce inapoi acasa! E casnica si e vecina mea, ii cunosc indeletnicirile de peste zi. Nu face piata dimineata pe racoare, nu se duce nicaieri pana dupa ora 12, nu a lucrat nici macar o zi din viata ei in gradinuta din fata casei. E o doamna.
Nu vreau sa judec pe nimeni, nu vreau sa fiu rea, dar ce trebuie sa fie in mintea ta sa te imbraci elegant in fiecare dimineata, sa scoti masina din garaj, sa imbarci copilul si ...
Continuarea o puteti citi aici: http://www.elady.ro/articole/Povesti/Snoaba.html

3 comentarii:

  1. Cine stie ce de tristeti ascunde doamna, io care nu ma spoiesc nici la nunta privesc cu placere femeile care fac asta fie si pana la piata:)
    ... cunosc si eu un astfel de copil, identic parintilor lui sefi si uneori admir la el naturaletea cu care trage de urechi adultii- eu n-as fi in stare nici la pensie sa fac asta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trimis mesajul anterior far sa scriu ca abia astept sa-ti raspunda:)Deci, n-o abandona:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, pana la aceasta data inca nu am reusit sa scot nimic de la ea :) Mai incerc :D

    RăspundețiȘtergere

Cele mai citite articole din acest blog