miercuri, 8 august 2012

Diminetile sunt mai frumoase cu Magic FM

Dimineata. Deja?
Imi simt trupul greu, ca de plumb. Ochii refuza sa stea deschisi mai mult de doua secunde. Nu am putere sa-mi misc mana sau piciorul. Nu am nici cea mai mica dorinta sa ma ridic acum din pat. De ce sunt asa grele diminetile? Trag cat pot de mult de fiecare minut, doar doar voi reusi sa mai dorm un pic. Agonia continua si la baie unde profit de cele cateva minute pe WC pentru a mai inchide ochii si pentru a incerca sa revin la visul neterminat. Apa rece reuseste sa-mi deschida ochii dar mintea mea e tot amortita. Taraind picioarele ma duc la bucatarie si instinctiv dau drumul la radio. Magic FM, bineinteles!
Gareth Gates canta cu patima "Anyone Of Us" si m-am trezit cantand si eu alaturi de el. Dintr-o data dimineata nu a mai parut asa grea si avea si sens. Muzica, nu zgomot! Asta a fost tot ce mi-a trebuit pentru a lua ziua in piept si pentru a-mi dezmorti corpul si simturile. Asta si un bol de fulgi de ovaz cu lapte.
Cu muzica in urechi si-n ganduri am reusit sa-mi termin la timp rutina de dimineata. Toate merg struna cand esti relaxat si cand fredonezi de zor melodia ce te-a trezit de dimineata, nu credeti?
Si-acum la serviciu cu mine, ca nu mai e timp. Geanta pe umar, ochelarii pe nas, castile in urechi, chef de treaba, aer proaspat de dimineata si cu Magic FM tot inainte!
S-aveti o zi buna, asa, ca a mea! Daca nu o aveti, incercati sa va incepeti diminetile cu Magic FM. Vor fi mult mai frumoase!



P.S.  Provocarea asta a fost lansata de blogalinitiative.ro  si  Magic FM

2 comentarii:

Cele mai citite articole din acest blog